Personlig Træning

Fitnessfuel.dk

At øge niveauet af dit fitnessniveau er et værdifuldt mål. Det kan være skræmmende, især hvis du har en dårlig form lige nu, TEAM-fitnessfuel hjælper dig på vej. Tips og tricks nedenfor er trin et hen imod bedre fitness.

TEAMfitnessfuel

En personlig træner er din personlige vej til et fantastisk træningsprogram.

En god træner kan evaluere dine mål og problemområder og vil anbefale egnede øvelser til dig. Du vil være på vej til en god start og en plan, du kan holde fast ved.

Frekvensen af ​​din styrketræning afhænger udelukkende af dine mål. Hvis du ønsker at udvikle mere kraftfulde muskelgrupper, lav mindre, med hårdere styrketræning. Hvis du vil blive slankere og opnå større definition, skal du dagligt lave moderat styrketræning & konditionstræning.

Den grundlæggende strategi for at øge muskelmassen ved samtidig at lave færre gentagelser er : Start med at vælge en muskelgruppe som brystet. Start med vægte, der er lettere 50-70% af dit max) at opvarme dine muskler. Din opvarmning bør omfatte 15 til 20 reps. Det andet sæt skal gøres med en vægt, som du kun kan gøre 6-8 reps.(70-90% af max)

Tilføj mellem 2-5kg og lav dit tredje sæt, til udmattelse.

TIDSPLAN

Lav en regelmæssig tidsplan, så der ikke bliver problemer at gøre motion en del af dit liv.

Lav en tidsplan hvor du afsætter tid til træning, et bestemt antal dage i hver uge, og hold det løfte.

Hvis du ikke får trænet en dag, skal du IKKE give op, men prioritere at omlægge det på et senere tidspunkt.

MODSAT

Hvis din træningsrutine kræver, at du tæller af dine reps, så prøv at tælle ned fra det pågældende tal i stedet for at tælle op fra nul. Dette hjælper dig med at vide, hvor få du har tilbage og holde dig motiveret meget bedre end modsat.

 

TID

Du kan få MERE & STØRRE muskler, ved at gøre samme rutine men bruge 10% mindre tid. Denne rutine vil arbejde dine muskler arbejder hårdere og vil øge din udholdenhed. For eksempel, hvis din træning normalt tager 30 minutter at færdiggøre, sigter mod at afslutte i 27 minutter i stedet.

 

HUSK

Du skal ALTID lytte til din krop, og få rette mængde af hvile.

Nogle mennesker vil sige, at du bør undgå at hvile undtagen efter bestemte øvelser eller når du skifter fra en øvelse til en anden, men Nej!

Tag en pause, hvis din krop fortæller dig, at den har brug for det. Hvis du ignorerer din krop, kan du medføre skade eller værre.

 

At få en personlig fitness træner, kan nøglen til stor sundhed, og det får dig til at føle dig vidunderlig.

Hvis du før har forsøgt dig med fitness og er kørt død i det, kan det virke svært nu, men med den rigtige viden & motivation, fra vores trænere gør vi det muligt.

 

Kontakt Din personlige træner i dag, og sammen gør vi Dine drømme til virkelighed.

 

De BEDSTE hilsner TEAMfitnessfuel

Vi tilbyder flere forskellige personlige trænings Pakker, med fantastisk trænere som går under navnet TEAMfitnessfuel, vi garantere et resultat hvis vejledningen følges.. Kontakt Os i dag og lad os sammen få gjort drømme til virkelighed.